skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
12:11:16
23.02.2012
23.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: -> minno: i kdybych tam dal vlečku, tak chci převod 4,22 (+ lepší akcelerace,zrychlení, - menší max. rychlost, vyšší spotřeba) to je moje krédo :-)
11:31:23
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> Pavel P..: no to už vůbec ne
11:02:28
23.02.2012
23.02.2012
Pavel P..
-> minno:
buď rád že to byli jen montérky a nebude to mít vliv na funkci.... rostlináře
buď rád že to byli jen montérky a nebude to mít vliv na funkci.... rostlináře
10:53:41
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> MOLSO: asi tak, ja som si zas naposledy pri rezaní pružín zbytočne spálil montérky niekto kilowatty, niekto montérky
10:42:17
23.02.2012
23.02.2012
MOLSO
-> minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri rezani bruskou ?
10:24:55
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> Dušan: Tomáš chce ponechať kyvku, tak asi preto.
-> dakar.cz: to bude tým že keď sa zreže len posledný mŕtvy závit tak tá pružina sa moc neskráti, max 1-2 cm, a to keď je medzera medzy kolesom a lemom 15 cm, tak to fakt na tom skoro nie je poznať.
-> dakar.cz: to bude tým že keď sa zreže len posledný mŕtvy závit tak tá pružina sa moc neskráti, max 1-2 cm, a to keď je medzera medzy kolesom a lemom 15 cm, tak to fakt na tom skoro nie je poznať.
10:21:53
23.02.2012
23.02.2012
dakar.cz
-> haso: já sem měl taky o závit a čtvrt a nekleslo to skoro vůbec..
10:05:32
23.02.2012
23.02.2012
Dušan
proc bude prevodovka 4,22 ? Neni lepsi 3,9 ?
09:11:13
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> haso 22.02.12 21:49:50: tiež si myslím to isté :)
21:58:05
22.02.2012
22.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Matulo: rezistin car
21:54:33
22.02.2012
22.02.2012
Maťulo
-> ŠKODA 120 GLS: s cim si oblval tie pruziny???
21:49:50
22.02.2012
22.02.2012
haso
podla mna, to nic moc neklesne...ale nebudem zly prorok
21:46:43
22.02.2012
22.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> tunerlada: pružiny nachystané už jenom nasadit
15:36:33
20.02.2012
20.02.2012
tunerlada
-> ŠKODA 120 GLS: tak co pružiny už si je zkoušel?venku už máte pěkně teplo tak honem :D
22:36:07
17.02.2012
17.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Tak jsem vyzkoušel pájku na 12V, pánové ta jede jak fretka jakmile se rozehřeje holka
17:39:51
17.02.2012
17.02.2012
MATTESS
-> J3STER: to není žádná výhra. Ty seriový už tak jsou měkoty
14:11:02
17.02.2012
17.02.2012
J3STER
-> MATTESS: Stovkové pružiny jsou prý delší a měkčí.
12:15:37
17.02.2012
17.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> minno: díky, taky mi myslím, že bude dobrá :-)
07:50:47
17.02.2012
17.02.2012
minno
-> ŠKODA 120 GLS: túto spájkovačku na 12V mám tiež a občas ju tiež v garáži bez elektriky používam a funguje dobre.
-> Libor Bělina: a ty sa nauč rozmýšľať, 2 x 0,5 závitu z každej strany = 1 celý závit, i keď len mŕtvy závit, ale závit to je.
-> Libor Bělina: a ty sa nauč rozmýšľať, 2 x 0,5 závitu z každej strany = 1 celý závit, i keď len mŕtvy závit, ale závit to je.
00:39:31
17.02.2012
17.02.2012
Libor Bělina
kamo nic ve zlym ale mel byses naucit co je 1 zavit a co je 1/2 zavitu